Digitální vedení účetnictví
Poskytuji vedení účetnictví klientům z Hradce Králové, Náchoda a Jaroměře. Vedení účetnictví pro malé a středně velké firmy, podnikatele a OSVČ z Královéhradeckého a Pardubického kraje, ale také z celé České republiky formou online vedení účetnictví.

Účetnictví v digitální éře: vyvážená směs efektivity
a pohodlí

Představte si svět, kde účetnictví není jen nutným zlem, ale Vaším strategickým partnerem v podnikání. Nejde Vám to? Pojďme si domluvit konzultaci a probrat to.

Spolupracuji třeba s

Proč přejít na digitální účetnictví?

  • Rychlost a efektivita

    Odložte papíry. Vše potřebné jen nahrajete do systému, přičemž velká řada podkladů se do něj nahraje úplně automaticky.

  • Ušetřené náklady

    Personální. Administrativní. Pocitové. Na konzultaci zdarma Vám ráda ukážu, jak vypadá digitální vedení účetnictví u mých klientů a jak by mohlo vypadat u Vás.

  • Transparentnost a přehlednost

    Přehlednost není důležitá jen pro účetní oddělení, přehlednost je především důležitá businessově. Jakmile je účetnictví jednou přehledné, může být pro vaše podnikání i silnou businessovou oporou.

Měla jsem čest pracovat s více než 30 klienty, níže najdete názory některých z nich

Peťa je skvělou volbou, je pečlivá, spolehlivá, ochotná a vždy na ní byl spoleh. Rozhodně nebudete litovat, když s ní navážete spolupráci. Kvalitou si můžete být naprosto jistí.

Hana Vršková

ředitelka společnosti Toki design

Firma Stavební práce Pelikán s.r.o. dlouhodobě spolupracuje s účetní firmou Petry Holanové. Nabízí profesionální a flexibilní přístup, který je v dnešním podnikání nutný. Mohu jen doporučit!

Martin Pelikán

ředitel společnosti Stavební práce Pelikán s.r.o.

S daňovým poradenstvím paní Petry Holanové jsem velmi spokojen. Vždy ochotně a přesně zodpověděla všechny naše dotazy, protože se na ni obracíme celá rodina. Mně zpracovává a řeší účetnictví včetně veškeré administrativy a vím, že je v pořádku. Doporučuji oslovit, jistě i Vám pomůže.

Viktor Priessnitz

OSVČ - pojišťovací makléř

Navažte s Petrou spolupráci! Bude to spolupráce dlouhodobá, plná radosti a spokojenosti. Poděkovat mi můžete později. Nehledáte-li běžného daňového poradce / účetní, ale partnera pro byznys, Petra je ta nejlepší volba! Partnerem pro byznys myslím to, že na Peťu je absolutní spolehnutí, má pevný morální statut, je diskrétní, dokáže opustit paradigma účetní a daňového poradce a chápat potřeby podnikatele a dle toho doporučit vhodný směr. Spolupracuji s ní již řadu let k naprosté spokojenosti.

Ing. Antonín Slezáček

ředitel společnosti cntx s.r.o.

S paní Ing. Petrou Holanovou je skvělá spolupráce , již několik let mi zajišťuje účetnictví a jakýkoliv problém mi vždy bez problémů a ochotně vyřeší. Vřele ji doporučuji.

Jan Kmoníček

OSVČ - voda, plyn, topení

Spolupráce s Ing. Holanovou je na jedničku. S daněmi a účetnictvím proto nemám žádné starosti. Mohu se na ni ve všem spolehnout.

Jiří Jiruška

OSVČ - servis plynových spotřebičů

Paní Inženýrka vždy rychle a skvěle vyřídí všechny moje požadavky a přání. S jejíma službami jsem maximálně spokojená.

Mgr. et Mgr. Dana Chvojková

ředitelka ve společnosti Fyziotep

1

Vedení účetnictví a daňové evidence

2

Zpracování mezd a personalistiky

3

Digitalizace účetnictví

4

Účetní audit

Vedení účetnictví a daňové evidence

Již přes 10 let se aktivně zabývám vedením účetnictví i daňové evidence malých a středních firem. Zajistím, že Vaše zákonné evidenční povinnosti budou řádně splněny a navíc ve srozumitelné formě pro Vás, jakožto jejich uživatele. Nerozumíte výkazům, přijde Vám účetnictví zbytečné? Veškerou problematikou Vás ráda provedu. Se mnou budete mít vaše účetnictví a evidence smysl a význam.

Zpracování mezd a personalistiky

Personalistika a mzdová problematika bývají nejsložitější agendou každého podnikání. S mým týmem odborníků zajistíme veškerou administrativu a zpracování mezd bezchybně a v řádných termínech.

Digitalizace účetnictví

Pojďte se mnou vykročit do moderní doby digitalizace účetnictví. Zefektivníte celý proces, uspoříte náklady a zrychlíte procesy uvnitř vaší společnosti. Mějte své účetnictví pod kontrolou, s online přístupem kdykoli a odkudkoli. A to vše bez jediného papíru.

Účetní audit

I když se to nezdá, i účetnictví bývá někdy velmi kreativní záležitostí. Nechte mne zkontrolovat systém záznamů a nastavit procesy účtování tak, aby maximálně odpovídaly potřebám vaší společnosti a dokázaly vám dát relevantní a včasné informace pro vaše podnikatelské rozhodování. Uspořte náklady, zjednodušte tvorbu podkladů pro daňové přiznání, vytěžte maximum informací pro management společnosti.

Jak to většinou probíhá?

V dnešní digitální době je pro podniky nezbytné využívat sílu technologie, zejména v oblastech jako je účetnictví. Přechod z offline účetního systému na online nejen zvyšuje efektivitu, ale také zajišťuje přesnost, přístupnost a bezpečnost. Objevte náš bezproblémový čtyřkrokový proces, který Vaše podnikání přivede do budoucnosti účetnictví.

Začněme s procesem digitalizace 
  • Momentální stav

    Zjistím, jak vše funguje teď, abychom náhodou nevylili s vaničkou i dítě
  • Migrace a integrace

    Připravím si vše potřebné, abych mohla úspěšně a bezproblémově nasadit nový systém
  • Školení a začlenění

    Systém běží a funguje a mým úkolem je ukázat všem klíčovým lidem jeho výhody, aby jej rádi používali
  • Podpora a aktualiace

    Na základě zpětné vazby můžeme ladit a vylepšovat drobnosti. To hlavní však máme hotové a vaše podnikání si může užívat všech výhod digitálního účetnictví
  • Proč si jako svou účetní vybrat zrovna mě?

  • Osobní přístup

    Začínám tím, že detailně pochopím váš business a vaše potřeby.

  • Odbornost

    Mám hluboké znalosti účetnictvím a daňové  evidencí  podnikatelů z různých oborů působnosti.

  • Zkušenost z praxe

    Vím, co je to podnikání Z praxe. Sama spoluvlastním a spoluřídím dva rodinné podniky a moc dboře vím, jakým výzvám podnikatelé čelí.

  • Moderní přístup

    Využívám digitalizaci v rámci celého svého pracovního života. Nemusíte tedy za mnou nikam jezdit, vše vyřídíme klidně online.

  • Právní ochrana

    Máte jistotu, že všechny mé výstupy jsou právně správné . Navíc jsem vázána mlčenlivostí, takže se můžeme bavit opravdu otevřeně.

Chcete to probrat?

Pojďme si domluvit schůzku

Vyberte si v kalendáři datum, které vám vyhovuje a obratem

vám přijde informační e-mail se všemi potřebnými informacemi.

Často kladené otázky ohledně vedení digitálního účetnictví

Vedle tohoto textu najdete odpovědi na otázky, které dostávám nejčastěji. 

Kontaktujte mě
  • 1) Jaké jsou hlavní výhody přechodu na čistě digitální účetní systém?

    Mezi hlavní výhody přechodu na čistě digitální účetnictví patří zejména automatizace procesů a jejich zefektivnění, lepší přehlednost dat a rychlejší přístup k jejich analýze. Informace z účetního systému jsou dostupné s minimálním časovým zpožděním a díky cloudovému řešení vpodstatě odkudkoli. Digitální účetnictví je velmi flexibilní řešení, která vám ušetří spoustu cenného času a také peněz.

  • 2) Je digitální účetnictví bezpečné v porovnání s tradičním (papírovým) účetnictvím?

    Ano, digitální účetnictví je bezpečné, a je postaveno na ochraně vašich dat. Digitální systémy šifrují a zabezpečují přístup k citlivým informacím, což minimalizuje riziko jejich úniku. Navíc zálohování dat a jejich uložení v cloudu snižuje riziko jejich ztráty v důsledku technických problémů či havárií.

  • 3) Jaký software nebo aplikace používáte pro digitální účetnictví?

    V rámci své praxe jsem se setkala s mnoha účetními systémy. V současné době, k mé plné spokojenosti, pracuji se softwarem od společnosti ABRA Flexi, který disponuje API rozhraním pro automatizaci procesů nebo napojení na externí systémy (e-shop, vlastní systém, CRM …), moderním webovým rozhraním, funguje na Windows, MacOS i Linux a nabízí i spolehlivé a bezpečné cloudové řešení.

  • 4) Jaký je postup pro převod mého současného účetního systému na váš digitální model?

    Převod účetního systému na digitální není nijak obtížnou záležitostí. Skládá se z několika málo kroků, které spolu hravě zvládneme. Prvním krokem je shromáždění dat. Pro tyto účely se v naprosté většině případů využívá zabezpečené cloudové úložiště. Druhým krokem je zpracování dokladů – vytěžení dat. To zajišťuje umělá inteligence, která dokáže automaticky číst informace z faktur a dalších podkladů. Třetím krokem je přenos dat do nového účetního programu. Většina účetních systémů dokáže nejdůležitější data importovat do XML souboru, který pak nahrajete do svého nového účetního systému. Celá operace zabere pár minut a tímto způsobem přemístíte veškerá možná data. Zbylá data, která nebude možno tímto způsobem přenést, budou překopírována nebo přepsána ručně.

Vedení účetnictví zahrnuje:

- zaúčtování faktur přijatých a vydaných
- zaúčtování pokladních dokladů a bankovních výpisů
- zaúčtování zápočtů, dobropisů, interních účetních dokladů a dalších
- měsíční nebo čtvrtletní zpracování podkladů pro přiznání k dani z přidané hodnoty (u plátců)
- zpracování podkladů pro kontrolní a souhrnné hlášení k dani z přidané hodnoty
- podklady pro roční přiznání k dani z příjmů fyzických a právnických osob
- inventarizace účtů na konci účetního období
- zpracování účetní závěrky (běžné roční, případně mimořáné či mezitimní v průběhu roku dle individuálních požadavků)
- zpracování libovolného finančního reportingu podle přání klienta (přehledy dlužníků a věřitelů, finanční analýzy, atd.)
- zpracování mzdového účetnictví (výplatní pásky, hlášení na úřady atd.)
- další úkony dle individuální situace

Software pro vedení účetnictví

Účetnictví vedu v ekonomickém softwaru ABRA flexi, případně na libovolném účetním a ekonomickém softwaru, který si sami pořídíte. Zpracování může probíhat u nás v kanceláři nebo přímo u Vás ve firmě na Vašem firemním zařízení. V současné době ale nejčastěji účtuji preferuji variantu ONLINE vedení účetnictví.

Způsob předávání účetních dokladů

Jedinou formou předání dokladů je online, např. na email či sdílené uložiště. Má kancelář je bezpapírová.
Účetní výstupy, dle Vašich požadavků, jsou pak zasílány elektronicky prostřednictvím e-mailu nebo jiným dohodnutým způsobem.
Podporuji moderní způsoby zpracování účetnictví
- účetnictví on-line
- on-line přístup klientů k jejich účetnictví
- vzdálená bezpapírová komunikace
- účetní supervize
Provádím také rekonstrukce účetnictví. Rekonstrukce neboli zpětné sestavení účetnictví se dělá např. v případech, kdy dosud vedené účetnictví nezobrazovalo věrně skutečnou realitu a je tedy potřeba ho doplnit a opravit tak, aby se tohoto věrného stavu dosáhlo.